RELACJE BEZ PRZEMOCY – NIE TYLKO W BIZNESIE2015-09-25 11:18:56Coraz większą popularnością cieszy się metoda NVC – model empatycznej komunikacji, który można uznać także za sposób na bardziej uważne życie. |
|
Jak zbudować skuteczną infolinię?2015-06-18 08:30:32Infolinia jest jednym ze sposobów na nawiązywanie bezpośredniej relacji z klientem - obecnym i potencjalnym. Jak nowoczesna firma powinna podejść do budowania swojego call center? |
|
Biznes zaprojektowany od nowa2015-02-24 14:09:19„Design” kojarzy się przeważnie z wysmakowanymi wnętrzami oraz pięknymi przedmiotami. Ale na Zachodzie słowo to występuje także w innym kontekście, w zestawieniu ze słowem „service”. |
|
Najlepsze oferty pracy dla znających języki obce2015-01-16 11:29:40Nic tak nie psuje humoru, jak fakt, że musimy z góry skreślić kilka ofert pracy właśnie ze względu na brak kompetencji językowych. Tracimy finansowo przez lata zamiast zapisać się na kurs i w ciągu roku – dwóch uzupełnić umiejętności. |
|
Jak promować firmę szkoleniową w Internecie2014-12-09 11:08:41Internet zdominował nasze życie do tego stopnia, że jest głównym źródłem szukania informacji o firmach, produktach czy usługach. Nie inaczej jest w branży szkoleniowej, gdzie osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu w pierwszej kolejności odwiedzają witrynę organizatora. |
|
Coaching w firmie, czyli coach wewnętrzny2014-08-26 12:16:03Coach, czyli – mówiąc ze sporym uproszczeniem – trener osobisty, może pomóc pracownikom danej firmy osiągnąć ich cele zawodowe, a przez to przyczynić się do większej wydajności ich pracy. Trener, który będzie pracować w danej firmie na stałe, ma szansę na bieżąco pracować z zatrudnionymi. |
|
Cyfrowy wszechświat rośnie – IT coraz bliżej biznesu2014-08-25 10:38:16Do 2020 r rozmiary cyfrowego wszechświata wzrosną dziesięciokrotnie — od 4,4 bilionów gigabajtów do 44 bilionów gigabajtów – wynika z 7. Badania Digital Universe, przeprowadzonego przez firmę IDC na zlecenie EMC Corporation. |
|
Obsługa trudnego klienta - szkolenie dofinansowane2014-08-20 14:18:54Są jeszcze wolne miejsca na szkolenie "Obsługa trudnego Klienta" realizowane w ramach projektu "Dofinansowane Szkolenia Otwarte". |
|
Spotkania z potencjalnymi dostawcami w dziale zakupów2014-06-24 13:59:23Praca osoby zarządzającej procesem zakupów wymaga innowacyjności, szybkiej reakcji na zmiany rynkowe i ciągłego poszukiwania nowych dostawców, rozwiązań i usług. |
|
Aktywizacja bezrobotnych - bardzo trudne zagadnienie na szkoleniach2013-11-27 12:36:47Samodzielne poszukiwanie pracy nadal sprawia największy problem osobom długotrwale bezrobotnym. Znacznie łatwiej jest przekonać bezrobotnych do udziału w szkoleniach czy kursach niż do aktywnego poszukiwania pracy. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia z rozmów
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.